piątek, 20 lutego 2015

Wisior gwiazdka


Dziś zaprezentuję wam wisior który niedawno wyszyłam. Początkowo miała być to kuleczka, ale dodałam jedno rozszerzenie więcej i to spowodowało że trochę się spłaszczyła, zrobiłam drugą połówkę, potem je razem zszyłam a do środka włożyłam drewnianą kuleczkę i oto jest, taka trochę jakby ufo ;) do wisiora użyłam trzech kolorów Toho 11/0 -  Silver-Lined Milky Amethyst, Ceylon Custard, Ceylon Frosted Peach Cobler. Gwiazdkę zaczepiłam na żółtym rzemyku.



 
 



Jak wam się podoba moja gwiazdka?


Dziękuje że odwiedzacie mojego bloga, wszelkie komentarze mile widziane.
Pozdrawiam wszystkich cieplutko:)

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie dobrane kolory :) całość robi wrażenie :) Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili Zapraszam do mnie-KLIK-

    OdpowiedzUsuń