wtorek, 17 lutego 2015

Wachlarzyki

Przeglądałam w necie różne strony z blogami o koralikowaniu i tam znalazłam kolczyki wachlarze, bardzo mi się podobały i musiałam takie zrobić. Do dwóch par dorobiłam też wisiorki, dodając większą liczbę koralików na początku i więcej rzędów, by były okazalsze:) Wachlarzy nauczyłam się z tutorialu Weroniki Kaczor który znajdziecie TU , bardzo dobrze zilustrowany, więc łatwo można się nauczyć. A oto moje wersje:

Turksowy komplet z wisiorkiem:

 
 
 Malinowy komplet również z wisiorkiem:

 
 A tu same kolczyki z większych koralików:

 
 
 
 
 
Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, wszelkie komentarze mile widziane. Witam również moich gości i nowych obserwatorów mam nadzieje że zostaniecie na dłużej. Pozdrawiam wszystkich serdecznie! :)

4 komentarze:

  1. Śliczne wachlarzyki ! Pozostałe biżutki też bardzo ładne.Ja też swoją przygodę z koralikami zaczęłam od zachwytów nad pracami Weroniki. A potem to już przepadłam chociaż próbuję też innych technik.Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) ja dopiero zaczynam koralikować a Weronika jest mistrzynią potrafi wyczarować niezłe cudeńka :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne, ten turkusowy komplecik bardzo mi się podoba :) I zakochałam się w Twoich kolczykach beaded balls! Eh, ja się przymierzałam parę razy do beadingu, ale coś mi nie wychodzi póki co, może kiedyś jeszcze spróbuję...
    Jeśli znajdziesz chwilę czasu to zapraszam do mnie http://malinowiec.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję turkusowy komplet to mój faworyt, mi koralikowanie coraz bardziej się podoba życzę powodzenia w kolejnych próbach tylko uważaj to wciąga ;)

      Usuń