piątek, 6 marca 2015

Utkane na krośnie :)

Dziś pokarzę wam kilka nowych bransoletek utkanych na krośnie na zamówienia klientek. Jest ich aż cztery. Wszystkie powstały z różnych kolorów Toho11/0, dodatki w kolorach złota i srebra i kolorowe koraliki odpowiadające kolorom bransoletek. Zapraszam do oglądania, a trochę tego jest:)


Żółto- fioletowa:
 
 
 Malinowo- błękitna:
 
 
 Obie razem:
 
 

 
 
 Biało- niebieska (moja faworytka:) )

 


Pomarańczowo- granatowa:

 
 
 Obie razem:

 
Wszystkie bransoletki są utkane na takim zwykłym metalowym krośnie, ale że mam brata złotą rączkę to zrobił mi takie a'la Versa, niedługo pokarzę efekty jakie mi wyszły:)
 
 
 I na koniec taka mała kolorowa na gumce dla męża chrześnicy :)


Ps. przepraszam za jakość zdjęć, ale robiłam je wczoraj wieczorem po skończeniu ostatniej bransoletki.


Dziękuję za komentarze i że odwiedzacie mnie na moim blogu, zapraszam też do obserwowania mojego bloga:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz